torsdag kvl.

nu har jag nyss kommit in efter att ha varit ute med moa :)<3 vi gjorde inte så mkt, gick bara runt. och jag är så tjock, jag köpte en mjukglass på sibylla, och då fick vi varsitt tuggummi på köpet :o :D och sedan så gick vi och satt oss, då kom linda och tanja så vi prata lite med dom. sedan så gick vi till lidl, jag köpte en chokladkaka..

jag hitta ju nån att va med :D så nu kan jag somna gott ikv :')

fattaaa! björkarna har blivit gröna! hääärligt med sommar kommer det att bli.

justde, jag glömde förut att berätta att ja hade prov i biologi förut idag! det gick hyffsat bra, jag och några andra gick och kolla med danne hur det vart. jag fick typ 25p, men då hade han inte sett det jag hade skrivit på baksidan så då skulle jag få mer poäng. :)

imorn är det utegympa och jag har inga skor förutom dom gamla trasiga trasorna :|


kommentarer ○
jag: linda

åh vad jag vart sugen på mjukglass nu :|


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback