SOMMAR (y)

snacka om att det är varmt ute ! asså nu är det bara 6 veckor kvar, sedan är det sommarlov! så himla skönt det ska bli. jag ska göra varje sommarlovsdag speciell, jag tkr att varje sommarlovsdag förtjänar att känna sig speciell! håll med om det eller?
sista dan på skolan, eller kanske inte sista.. men torsdan iaf, då ska jag och fler till laggarberg och kolla på den vanliga traditionen: brännbollen! 6orna mot lärarna :D så har det jämt varit, sista skoldagen. förra året spelade jag och min gamla klass dåå, och jag lovar, vi hade faktiskt vunnit om det inte varit för rolfs alla lyror.. asså rolf var våran gympalärare, han har värsta musklerna. men det vet ni ju redan, alla känner ju till rolf.
och jag saknar kent berglund. :) bästa läraren asså ! också saknar jag klassen som vi hade, asså den var faktiskt .. ja.. rolig . varje dag med dom var det :) det låter kanske lite långtråkigt, och ja det kanske det var ibland.. men det var ju ändå vi, och vi hade kul. JAG MINNS tältningen från femman! ojojoj, den var kul kan jag säga. :) vi hade såna här vanliga tält och vi tältade på fotbollsplan vid skolan, typ nere vid sjön. jag hade med mej mitt stora tält som det tillochmed fanns en hall på, och i det sov jag, hanna, ellen och sophie och totta. asså på kvällen så gjorde vi lite alltmöjligt, sen så hade vi ju föräldrar där också. två eller tre var dom, dom sov i bilarna typ, eller nåt. och sedan så fick vi inte vara ute längre för dom tyckte vi skulle sova, så då gick alla till sitt tält och väntade på att föräldrarna skulle somna. när dom hade gjort det så smög alla till vårat tält, också var vi där hela natten :D haha vad kul man kan ha.. och sen på morgonen vid klockan 6, då hade man försökt sova, men högst en kvart. så då gick jag och nån annan upp och skulle fika på bryggan, men då fick man minnsan inte fika än för föräldrarna, dom sa åt oss att gå och sova. konstigt, jag vet.
palla prata minnen.
eller förresten,
BODABORG! i 6an , det var så HIMLA kul ! :D eller inte själva bodaborg, men när vi var uppe vid rummen var det kul :D men, det hände så mkt så jag orkar inte berätta ;)

och nu går ju alla på mariedal och vi är inte den gamla vanliga klassen längre. men det är ju kul att gå på mariedal med :) (oftast)

idag så har var det ju första skoldagen efter lovet då, det var jobbigt. började med mentorssamling då, vi skulle svara på nån enkät. sen så var det gympa, so, lunch, engelska, svenska och sedan matte. matten var segaast, jag satt bara och drömde om att få gå hem.
när vi väl hade slutat så gick jag hem då , med hanna modig :) och när jag kom hem så gick jag ut med lizzy , sen så har jag städat lite. nu alldeles strax ska jag äta, sen så sticker jag ner till hanna ;D


kommentarer ○
jag: linda

tiden på laggarberg ligger varmt om hjärtat :)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback