otursdagen !

ååh , ni ska bara veta! jag har haft en sådan himla otur hela dagen, det började med att jag spillde ut ett fullt stort oboyglas som jag fick på byxorna, och alla mackor hamna på golvet, också har jag haft otur hela tiden. asså massa småsaker, men dom blir väldigt jobbiga när det är hela tiden. så.. jag började klockan nio idag för jag hade sovmorgon. ellen och hennes mamma hämtade mej klockan kvart i nio, och då for vi på skolan. då var det tyska, och jag hade otur i vad jag än gjorde! och pga. oturen så  börja må dåligt, så då gick jag till anders så då fick jag gå hem ;D jag gick till mammas jobb sedan så skjutsa hon hem mej.
jag kom hem för typ 30 min sen, åt en cheeseburgare :) nu sitter jag här och lyssnar på musik, försöker få oturen att försvinna, men det är inte så lätt.. 

igår var jag med ellen och hanna :)<3 vi åt bullar och drack saft, hoppa studsmatta och tog kort :D

hejdå :)

kommentarer ○
jag: linda

och vart fick du en cheeseburger ifrån ?;D åkte ni och köpte en på donken eller?:)

jag: linda

var du och köpte en cheeseburger va? :)

2008-05-07 @ 23:27:33
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se/
jag: limpa

bulla är gott



http://img291.imageshack.us/img291/7313/bild017rn4.jpg



härlig bild

2008-05-08 @ 15:45:52
jag: isabelle

nej :)

2008-05-08 @ 15:46:18
jag: isabelle

BULLA ÄR GOTT

2008-05-08 @ 15:47:32

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback