jag är så less på dig.

det är ganska så länge sen sist jag skrev, jag kanske borde skärpa mej lite. men jag har lixom inte haft tid, jag har gjort nånting varje dag. i måndags var jag med hanna och ellen, i tisdags var jag på birsta med ellen och det var väldigt roligt för vi hittar ju på ganska mkt, i onsdags var jag också med ellen lite, i torsdags var jag med ellen, och igår fredags var det SPJUTSPETSEN!
det var jobbigt. eller beeptestet var jobbigt. och jag även lägga till att det inte gick så bra för mig i gymet, och vad jag fick där tänker jag absolut inte säga här! på beeptestet gick det bättre än förra gången, men jag var ändå inte nöjd.. så nu gäller det för mej att träna träna träna så jag blir stark , mycket starkare än nu. :)

på kvällen igår for jag ner på pannkakekvällen med linda. vi hade väldigt tråkigt, vi stack på ica direkt. också ringde vi karro och lyckades övertala henne till att komma. typ vid kvart över nio kom hon, och sedan var vi där nere på torget hela kvällen. det var både kul och skittråkigt.. haha. men vi for hem vid halvtolv, sedan så gick jag och la mej. eller näe, inte direkt. skitsamma

vaknade tidigt idag, typ vid åtta. jag hade ju sovit tre timmar igår när jag kom hem från spjutspetsen så jag var inte så trött imorse. klev upp och fika, sen var jag med ellen lite. och nu var det meningen att jag skulle vara med karro, men jag fick inte komma till henne för min mamma ?!?!?!? så jag är lite irreterad nu.

hejdå :)


kommentarer ○
jag: linda

jag tkr att pannkakskvällen var ganska mysig =) fast lite smådryg ibland, men annars kul :p

2008-05-17 @ 15:22:44
jag: Anonym

pannkakor utan mej ;<



ge lite till robin om ni tycker han blir jobbig :D

funkar som gift på han XD

2008-05-18 @ 21:41:56

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback