hoppas aldrig på för mycket, då blir det bara fel.

skynda skynda skynda!
haha jag ska ta det här lite snabbt för jag orkar inte sitta vid datorn.

min helg har sett ut såhär:

FREDAG: badhuset kl. 20.00-23.00 med linda. det var jättekul fast jag trodde det inte skulle bli det :) vi spelade nå basket i vatten typ, och en massa annat :)

LÖRDAG:
for på birsta med mamma, träffade ellen, moster, emanuel, jeff och louis där. gick till donken sen så gick ellen och jag å köpte nya skor :) likadana dessutom. jag och mamma for hem, sen så packade jag och valde kläder till polar och gick hem till dahlströms med lizzy. pappa och mamma skulle på konserten i stan, så lizzy fick följa med dit bort för att hon inte skulle behöva vara ensam så länge. också åt jag middag där :) sedan var jag tvungen att gå hem med lizzy, och vänta på karro. när karro och skjutsen (moster, ellen och emanuel) hade kommit så for vi in till polar, jag karro och ellen asså. där träffade vi dom andra som vi skulle gå med också rullade kvällen på :) jag och ellen for hem till henne klockan ett och jag sov där.

SÖNDAG: ellen väckte med på ett torterande vis som jag torterades av hela morgonen och p.g.a det så har jag haft ont i huvve största delen av dan. gick hem vid 12-13 och sen for jag, mamma, pappa och ingrid (min faster) in till farmor och åt tårta. kom hem typ nån gång vid fyra.

imorn är det skola.. 3 (?) veckor kvar nu tror jag. eller på pricken- 19 DAGAR! NITTON HELA DAGAR! asså det är 25 maj nu, och nästa månad 13 juni är det skolavslutning! men lyssna på det, det låter inte alls så länge! jag tänker såhär, att nästa gång jag får min månadspeng är det sommarloooov! :D yippppppiii

ska se på sanningens ögonblick om ett tag tror jag :)
 

kommentarer ○
jag: linda

vadå för torterande vis?;D

jag: isabelle

08.30 hade hon ställt sin mobil på för att hon skulle ut med hunden, och då tände hon lampan så det var jätteljust och släckte den inte. sen när hon kom in igen efter 30 min så gick hon och la sej igen, då släckte hon inte lampan då heller och jag ba "ellen kan du inte släcka lampan är du snäll?" och hon ba "nej det är varmt ute". sedan kvart i tio var vi tvungen att gå in för vi skulle äta frukost.. men tänk att lixom gå å lägga sej halv fyra på natten och bli väckt halv nio?! :|

2008-05-25 @ 22:26:57

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback