håltimme

mjao, jag gick och la mej tidigt igår, typ vid kvart i tio. och jag hade sovmorgon idag för jag började niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DAMPDATOR
iaf, jag började nio idag. jag fick skjuts av ellen och dom kom och hämtade mej typ vid kvart i nio. kom på skolan och då var det tyska.. det är så långtråkigt med tyska för vi får bara jobba i häften. men idag fick vi prata lite, det var lite kul.
sen så vart det håltimme och linnea och dom hade gått hem till henne, så jag kom lite på efterkälken så viky fick komma ner och öppna dörren åt mej för att jag skulle kuna komma in :)
så nu sitter vi inne hos linnea, linnea madde viky johanna och jag. dom andra sitter på golvet och leker med nån boll, som jag hade först men så tog dom den och då vart jag sur och satt mej vid datorn :) oj, måste nog gå snart och sätta mej nere i korridoren och vänta på ellen och dom. HEJDÅ smsa hela tiden!

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback