GLAD DAG

nu har jag blivit glad utav en väldigt speciell sak! :D =D :D =D :D =D hihi , oc hdet tänker jag inte säga här :) ååhhh.

dagen har bara rullat på som vanligt, hade engelska på morgonen och tittade på den där äckliga filmen. ;) sen så var det bild, där gjorde jag en teckning till linda. det var en sol i himlen, och på solen stog lindas namn "inristat" :) hiiiiihiiii.
efter det biologi, HELT ONÖDIG LEKTION! jag , madde, johanna och madicken var helt klar med det vi skulle göra, så det fanns ingenting att gö. och inte fick vi gå heller, så jag satt med maddes nya mobil och lyssna på musik och spelade spel hela lektionen. kuuuuligt. efter biologin var det lunch, det var goooottttt! stuvade makaroner och korv <3
sen matte, och sist men inte minst bild. var där med ellen och jag gjorde en jättestor teckning där det stog ellenor dahlström , åsså hade jag ritat "#4" och en fotboll och lite mer.
sedan så var dagen slut :) egentligen skulle jag ha farit till birsta nu med ellen men hon kunde inte för hon skulle på sin bajsfotbollsträning. blää. men jag kanske ska följa med mamma in ändå för hon skulle köpa ett par skor :)
nu ska ja logga ut från publishme.se ..

kommentarer ○
jag: linda

så himla goda makaroner.


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback