.

tjaa

igår var jag med linda :) vi gick till bandsjön och kollade på paddor i vattnet. också kollade vi på kiosken som är typ helt .. ja.. trasig / riven ? också gungade vi :) och gick därifrån. linda hittade ett träd som hon gick runt och bar på , det hette tydligen " peace and love " trädet alltså. Sedan så planterade hon det i en basketkorg i lekparken vid rödhake, hoppas det växer fint :)
sedan så gick vi hem till mej och åt, och då ringde matte och isaak och undra om vi kunde vara med dom. och det kunde vi :) fast egentligen skulle jag och linda på lidl, så vi sa åt dom att isf var dom tvungen att följa med. så vi gick en bit, sedan så mötte vi två stycken som sa att lidl var stängt :( så då gick vi hemåt igen och sedan var vi inte med dom nå mer.
lite senare så var vi med fille och anton, men dom skulle bara springa ifrån oss :(
och sen bestämde vi att jag skulle sova hos linda, så vi gick hem till mej och packa sen kom vi hem till linda och då var klockan nästan tolv typ . och efter det kommer jag inte ihåg så mkt för jag var så hiimla trött :D men jag minns att jag somnade på deras köksgolv iaf..

imorse vakna vi typ elva, och fika å så :) sen så kom jag hem för typ en halvtimma sen. nu är mamma och skjutsar louis till bussen, sen så ska vi till birsta :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback