.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, asså nu är det nå fel :( igår skulle jag prova logga in på in blogg på publishme.se , och när jag klickade på logga in så kom det upp " din epost-adress står nu i väntkö" . och nu idag skulle jag logga in på blogg.se , men då stog det "error" och det gick inte :( så jag fick gå in på publishme.se , och nu är jag inne där fast ändå så är det blogg.se men det är så fuuult :( jag vill ha tillbaka blogg.se! hur gör man ?!?

imorse vakna jag typ halv elva, sedan så har jag fikat, städat och duschat. om ett tag ska jag vara med linda , hon ringde mej förut :)

igår kväll så var jag med ellen, ba så ni vet lixom ! :D

kommentarer ○
jag: linda

nä jag vet inte, ingen aning om vad publishme.se är ens :P men har så roligt med mej idag då! :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback