aaooooj

palla inte skriva om idag

VAD SKA MAN SKRIVA DÅ?!

jag har solat. typ hela dan. började göra det på orienteringen med ellen, vi var inte där för att vinna precis. HALLÅ eller, ÄVEN eller, vad ska man säga? IAF, vi hade med oss bullar, kakor, dricka och choklad när vi var ute och "tävla". också la vi oss och sola. varför tittade alla så konstigt på oss? min tid vart iallafall 100 min och 56 sekunder. duktigt duktigt. :)
for hem och bytte om sen cykla jag till ellen. jag solade mest, men hon var sprallig och sprang runt men jag orkade inte det och då tycket hon att jag var tråkig..
sen skulle hon på träning och då cyklade jag hem igen. tog bärbara, en filt och en chokladkaka och gick å la mej och sola på baksidan, sköööönt. men så började det blåsa lite..
efter ett tag var maten klar , det var nå äckligt makaroner och tomatsoppa, blääääää! så efter ett tag när jag hade bara suttit där och inte rört maten så fick jag värma pannkakor. :) sedan gick jag ut igen.

min hund är busig idag!
hon är så söööt :)

gick nyss in och ska på badet ikväll tror jag. från 2000 till 2300.

MJAU HEJDÅ

kommentarer ○
jag: linda

nej issa, vi ska inte bada i 300 år. alltså inte mellan år 2000-2300.

haha nejdå, förlåt jag är dryg. men makaroner och tomatsoppa lät ju värsta gott!:| <3 åhå! pasta :D

rysligt snygg design du har fått på bloggen din nu förresten, hih :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback