.

hej.  :)

igår så for jag och susanna på linda och karros teater :D den började klockan sju, och vi var där typ tjugo över sex för att köpa biljetter . så det vart lite tråkigt att vänta, så vi gick ut. och jag vart sur för att varken ica eller pressbyrån var öppet ! :(  sedan så började teatern, haha den var kuuuul :D sen när den var slut så prata jag med linda, och då skulle vi fråga om hon kunde sova hos mej. så jag fick skjuts hem av susannas mamma, och då frågade jag mamma om det gick och sedan ringde jag linDaaaa :)
hon kom till mej vid nio typ, och då skulle vi cykla till ok och köpa godis. vid lidl träffa vi fille å anton, så dom följde med på ok sen så var vi med dom hela kvällen :)

imorse klev jag och linda upp vid typ elva, sen så dryyyga vi ganska mkt. sen vid två stack vi till stan , jag köpte inget :( :( vrf äre jämt jag som aldrig köper nåt ?! :O klockan kvart i sex sprang linda iväg till en teater där hon skulle möta karro, och då kom min moster och hämtade mej så jag fick skjuts hem :)
nu sitter jag här och har tråkiiigt . får väl ta och hitta på nåt 


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback