i husåååå

hej allihopa (: är i fjällen nudå, for upp i torsdags. igår gjorde vi inget speciellt, men idag åkte i upp på fjället och jag körde skoter <3<3 kom hem för nån timme sen. det finns inte så mkt att berätta! eller joe! det är ju godisdagen idag :D jag hade fått en hundring av farfar häromdan (i förskott) ;) och när jag vakna imorse så hade jag två påskägg bredvid mej i sängen :D jag öppnade det lilla först och det var från farmor och i det var det 100kr. :D:D och sen öppnade jag det stora som var från mamma och pappa, och i det var det en stor chokladhare och andra små choklader, och en hundring till :D:D skitbra, för jag behövde pengar nu :)

men nu gör jag nåt annat.

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback