fjäll, fjäll och åter fjäll.

i fjällen ;)


just nu så gör jag inte så mkt, har fikat och ska kanske ut och åka skoter idag igen. gjorde det igår med, åkte i bamsepulkan första gången med lizzy ;)

när vi kom fram i förrgår så var det alldeles igensnöat, så vi var tvungen att skotta fram så man kom in i husvagnen.
det är dessutom en 3 meter hög snöhög precis utanför fönstret :)

och vetni, jag hade glömt min slalomhjälm hemma. först trodde jag att jag inte skulle kunna åka varken slalom eller snowboard! :'( meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. vi kom på en lösning ;) pappas kompis skulle upp till åre, så då skulle han fara och hämta hjälmen :D så då löste allt sej ;)

linda far upp hit till åre idag med w, så jag ska åka med henne i backarna. hon ska ha med sej sin snowboard också, men eftersom hon inte har åkt på ett tag så verkar hon väldigt nervös ;) men det är lugnt. jag ska hjälpa henne. jag vet ju vart nybörjarbackarna är ;) ahaha , där har jag varit ofta..

liften här i huså tror jag ska också åka i nån dag =)

smsaaa!

men nu måste jag sticka  ,   byyyye


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback