bilddagboken..

lite dålig den vart då efter dom gjort om på bdb :O det var mkt bättre förut.

har nyss kommit hem från birsta, eller 30 min sen då . först skulle vi in till biltema för att köpa nåt åt pappa , sen for vi på birsta city och jag gick själv när mamma var på öb och blablabla. köpte lite saker , sedan skulle vi fara på ica maxi och den affären är så stoooor av tråkigheter (haha) men på vissa ställen är den rolig (: hallå fatta vad höga tak! men , där så köpte jag en tidning och gick ut till en bänk och satt och väntade på mamma. sedan kom hon och då for vi hem :) lyssnar på hockeyn nu, men måste träna på tyskan :| har läxa tills imorn och kan absolut ingenting!


tyska nu..

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback