asdfghjklöäääää'

hej alla glada och glad påsk för femtielfte ggn.
jag har inte lika mkt hemlängtan längre, det brukar gå över efter nån dag.. men om nån dag vill jag hem igen. jobbigt, det måste vara någon sjukdom jag lider av.
men jag vill fortfarande hem. äh. jag måste göra något åt dethär.

snart ska vi äta. det är jättekallt häruppe, typ -20 grader men jag frysrer inte när jag går utan ytterjacka men när jag har på mej den fryser jag :O jag vet, jag är konstig.
undra vad man ska göra imorn då, om inte mamma och pappa har bestämmt nåt och det är fint väder , ska jag tigga pengar av dom så jag kan åka bräda här i backen (: liften är jättebrant :|

fjällmackor <3
fråga hannam. så får ni bevis på att dom är jättegooood!

och bajs på bilddagboken, det blev mycketmycket tråkigare.

sockerdricka är inte lika gott längre :( och det är typ deen enda drickan vi har.


men nu ska jag äta, och dricka påskmust!


kommentarer ○
jag: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback