men hallåå

jag tycker det är jobbigt att blogga! :| det är så jobbigt att skriva juuu. :'( buuuhuhuuuuu

jag , linda och ellen tältade på lindas gård i fredags :D det var såååååååååååå kul! vi hittade på lite saker att göra :)
vaknade tio i tio nästa dag när mamma ringde, fast vi klev inte upp på en gång. sen så gick vi in och fikade , sen helt plötsligt ringde mamma igen och sa att hon skulle komma och hämta mej och ellen för klockan var kvart över elva. så då fick vi ite bråttom att packa ihop allting , sedan kom mamma och då for vi ner till frisören. och jag klippte mej :) jag vart nöjd , iaf när det håller sig platt..
sedan så åkte vi hem, jag och ellen gick med hundarna. sen så gick jag, ellen, tellus, lizzy, fredrik, mikaela, och emanuel hem till mej och tänkte bada i poolen, men det vart inte så mkt bad för det var bara 15 grader i vattnet :P men fredrik kastade i ellen med kläderna på!! OCH JAG FILMADE :D hahahaha. skitkul :) sen så stack alla och då så badade jag ;) sedan solade ja. sen så var jag med ellen, vi gick lite sen kom linda. och vi gick lite. och sen så gick vi hem till mig. sen så skjutsade jag och pappa hem dom dära två, sen for vi hem . :)

idag vet jag inte vad jag ska göra, linda och tanja undrade om jag ville vara med dom. vi får se  :) jag tror att familjen dahlström skulle komma. och nu är det 20 grader i vattnet i poolen :D hiiiiiihiii

kommentarer ○
jag: linda

åh jag måste få komma och bada med dej i din pool snart nån dag:D:D

jag: isabelle

jadå :D

2008-06-10 @ 15:01:46
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se/

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback