jomenvisst !

hej allaaaaaaaaaaaaa, ! SOMMARLOV ååh jag älskar sommarlov.
just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart äta och väntar på linda ! :):):):):):) LINDA HENRIKSSON ÄR PÅ VÄG TILL MEJ ÅÅÅH VAD JAG BLIR LYCKLIG! (not) jorå jag är jätteglad nu bara för det :D

idag har jag inte gjort så mkt :) varit ute med hunden och träffade jeffen och hans kompisar, haha så jag var med dom lite i lekparken. sen så gick jag lite och prata med ellen, sen så gick jag hem . haha sen gick jag ut igen och närjag kom hem så städa jag lite, sen så gick jag ut och solade :) men min nya bikini :D sen så gick jag in och nu är jag ju här.

jag är hungriiiiiiiiiiiiiiiiig :| buhuhuhuuuuuu men maten är klar om typ 20 minuter!

kommentarer ○
jag: linda

haha, jag blir lycklig av att vara med dej:D

men haru ny bikini?:D:D det haru inte sagt:D måste få seeeeeee:D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback