jag är inte helt dum i huve ;o

ja nu är det sommarloov :D:D:D yippiii, eller ja.. det känns inte som sommarlov, men det kommer väl :) så snart solen börjar skina igen. jag vill ju sola och bada bandsjön och bada poolen! och gå i kortbyxor och ändå tycka det är varmt. jag saknar det, det har ju faktiskt regnat varje dag i en hel vecka typ.. :( så inte konstigt att det inte känns som sommar, och inte får man bättre humör av det heller. jag blir glad av sol. sol <3 jag
jag har en ny mobil!  min förra har gått sönder den är helt cp, så jag får använda en gammal nokia som är världens fulaste och sämsta som jag måste stå ut med tills juli.. men jag tror jag har bestämt mej för vilken mobil jag ska ha :) men kommer inte ihåg vad den heter. den verkar vara bra iaf!
min kusin ellenbellen är på cup och hon kommer vara borta hela helgen :'( STACKARS MIG!!!

aja, här kommer bild sen idag ;



ojdå, blev lite stor bild men ni är så fina så jag tänker inte ändra något. men jag är ful!
VI HAR GÅTT UT SJUAN OCH NÄSTA GÅNG VI BÖRJAR SKOLAN SÅ FÅR VI BETYG OCH DÅ MÅSTE VI JOBBA PÅ LEKTIORNERNA DET LÅTER VÄLDIGT JOBBIGT SÅ JAG TROR JAG SKA SKOLKA RESTEN AV MIN SKOLTID!
det känns ju inte bättre heller när jag fick G på matteprovet :'( VAD JAG ÄR DÅLIG
fast en tröst är att min svenskalärare tror att jag kommer få MVG i svenska :) MEN HALLÅ JAG ORKAR INTE BRY MEJ OM BETYG FÖR NU HAR JAG SOMMARLOV

DET ÄR NÅ FEL JAG VILL BARA SKRIKA


nej jag har inte skrikit än för då .. öö.. spricker väl fönstren. men jag måste få skrika med nån, jag brukar oftast göra det med linda. jag vill vara med dej linda! läs det! och ring mej när du ser det här om du inte redan pratat med mej :D

hejdå, och du är ju ganska konstig             ta det inte personligt!

kommentarer ○
jag: linda

haha, äre jag som är ganska konstig?:'( haha:D självklart ska jag ringa dej:D men du är ju i hudik nu:o kom jag på:( jaja. också skriver du att du är ful när du knappt är med på kortet, haha:p och kolla mitt ansikte. eller nej förresten, gör inte det.

jag: isabelle

nej jag menar inte att det är du som är ganska konstig :p men jag visste inte att kortet skulle bli så stort så jag försvann ;) tur det.. :P men du ser ju jämt ut sådär ;) haha närå

2008-06-16 @ 10:45:27
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se/

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback