heellluuuue

nu är jag med karro :) hon kom igår vid fyratiden och då gick vi ner på ok och köpte godis :) sen så gick vi hem till mej för det började regna.. och åt mat. sen så när det väl hade slutat regna så gick vi ut igen, träffade fille och anton när dom for runt på en gammal moppe haha, sen så mötte vi ellen med hunden.  och hon gick å lämna hunden och kom ut å va med oss :) och då gick vi hem till mej och vid elva så fråga ellen om hon kunde sova här med oss, och det kunde hon :) och vi var vaken ganska länge och hade jättekul :):) aja, ellen hade ställt klockan på 05.30 idag?!?! ÅÅ. så då vaknade jag när det ringde .. och hon somnade om men jag somna inte förräns typ vid halv åtta. och sedan vaknade jag av att jag fick sms och då var klockan typ tjugo över nio. och somnade om tills det ringde. sedan så klev jag och karro upp men ellen försökte sova tills klockan var 10.00.. haha. sen åt vi frukost och karro å jag följde ellen hem.

 nu snart ska jag och karro på birsta :)

IDAG SKA JAG FÅ EN NY MOBIL! :D EN ALLDELES NY , DET VAR LÄNGE SEDAN !

men karros mamma kommer närsom helst :o bråttombråttom hejdå

måste spreja håret


kommentarer ○
jag: linda

haha varför skulle hon ha klockan på halv sex för? xd

jag: isabelle

"xd" :O

2008-06-23 @ 23:20:03
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se/
jag: limpa

få en ny mobil:O själv fick jag köpa en

2008-06-24 @ 09:51:51
jag: limpa

eller ja betala själv rättare sagt

2008-06-24 @ 09:52:13
jag: linda

haha .. ville bara ha med en ful smajlis (aa) haha närå

2008-06-27 @ 19:29:51
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se/

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback