god dag.

nu är jag hemma hos ellen, ellen är på träning och det är bara jag, emma och jeff som är hemma, förutom hans två kompisar. v ihar nyss kommit hem från vivsta, vi for till sibylla och köpte mjukglass och gick till lekparken och var där ett tag :)

NU PLINGA DE PÅ DÖRREN! det var nån av jeffs kompisars föräldrar som sa att barnen skulle hem. bäst dom går hem då, för nu ska jeffen sova :) då måste jag nog slå av musiken.. jag hr blivit beroende av musik tror jag. haha nu stängde jeff av ljudet till musiken, men emma sa åt han att slå på det igen. så jag tro att jag får lyssna på musiken ändå :)

jag har typ inte solt nånting idag, det känns konstigt. jag som har solat flera timmar varje dag, men inte idag heller.


Ring, det ringer ut
Dags för gymnastik, jag tar min gympapåse,
alla rusar, Reine får panik
Jag löper ganska fort ner till skolans gympasal,
men jag blir trött mot slutet och blir omsprungen av Carl
Dags att byta om, jag öppnar påsen som är den snyggaste i världen,
ja, det är den
Men jag plockar upp nånting som är ännu snyggare,
alla tappar andan och jag älskar det jag ser.
Ett par splitter nya blåa glänsande sockiplast
Tack mamma

Jag kan springa framåt (framåt)
Jag kan springa bakåt (bakåt)
Jag kan hoppa höjdhopp (höjdhopp),
i mina blåa sockiplast (sockiplast, sockiplast)
Jag kan ta mej över bockar (bockar)
i mina plastiga sockar (sockar)
Jag kan skjuta hårt och vasst i mina blåa sockiplast

Våran feta fröken står i rosa overall
Hon blåser högre i sin pipa än vad något öra tål
Jag glider sakta fram över golvet av parkett
och försöker dölja stoltheten men det är inte lätt
En snabb spurt dit, en kvick rusch dit
och så en sväng in i hörnet, jag ger gärnet
Ner på rygg, och cykla, för att fröken verkligen ska se
vad jag har på föttena men hon gör inte det
Jag blir förbannad å skriker:
det här är ett par splitter nya blåa glänsande sockiplast, ser du inte det

Jag kan springa framåt (framåt)
Jag kan springa bakåt (bakåt)
Jag kan hoppa höjdhopp (höjdhopp),
i mina blåa sockiplast (sockiplast, sockiplast)
Jag kan ta mej över bockar (bockar)
i mina plastiga sockar (sockar)
Jag kan skjuta hårt och vasst i mina blåa sockiplast

Jag kan springa framåt (framåt)
Jag kan springa bakåt (bakåt)
Jag kan hoppa höjdhopp (höjdhopp)
i mina blåa sockiplast (sockiplast, sockiplast)
Jag kan fräsa upp en boa (boa)
med lite mull från min toa (toa)
och stoppa ner i mina sockiplast
Då kommer dom att lukta kasst



haha var tvungen =) 

jag kan också säga att iag gick jag till skolan med linda :D:D ska göra det imorn också :) tror jag nog, jag ska ringa henne om jag kommer hem någon gång ;)
nä nu vill jag inte blogga längre, och glöm inte bort att jag har gratis sms :D

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback