aa mm visst precis.

hej alla glada :)

jag somnade vid klockan tio över ett igår, jag orkade aldrig gå och lägga mej. men imorse vaknade jag av att pappa gjorde frukost, klockan 20 över nio, och då klev jag upp.. så jag har inte hunnit göra så mycket idag, har ju nyss fikat färdigt och ska bädda sängen och byta om, sen så får vi se vad som händer :)

jag är redan så himla less på den gamla nokian som jag MÅSTE ha tills juli :'( stackars meeeeeeeeeej. buhu.
jag känner för att åka till birsta idag, men har inga pengar och får inte det förrän den 28.. jag tycker att du ska ge mej lite pengar.

har inte nå mer att skriva, så hejdå :)

kommentarer ○
jag: linda

du for ju till birsta ändå iaf:) men jag diggar din nokia (LITE) för man kan kasta den i backen utan att den går sönder, tror ja, ser ut som så iaf. haha:D

jag: isabelle

hahaha jo du har ju testat kasta den några gånger :P

2008-06-16 @ 10:46:11
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se/

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback