hos hanna !

nu så har vi varit ensamma , eller inte helt ensamma i ett dygn.. asså ff. hennes farmor är här nu, hon ska äta tacos med oss :)
tkr synd om hanna! vi klev upp klockan elva, åt frukost och bytte om och packade två väskor för vi skulle till tranviken. i en ryggsäck hade hon lagt typ "mugg-termosar" två stycken med juice i, mobilen, kakor, och lite mer, och då hade dom där muggtermosarna läkt så mobilen GICK SÖNDER!!!!!!!! :O :O : O :O den hade stängts av och när hon skulle sätta igång den så surrade det bara och hände inge mer, så vahettere, vi hade skitbråttom fick typ halvspringa till bussen nere i centrum och när vi kom fram till tranviken så la vi oss och solade och hanna tog ut batteriet och simkortet och minneskortet och skulle försöka torka telefonen för den var så blöt, men det hjälpte inte så mkt tror jag. det var alldeles fuktigt inne i skärmen. så efter 2 timmar så hade vi solat klart och tog bussen hem, när vi klev av bussen så gick vi hem till hennes farmor och var där några minuter, sen så gick vi hit och gjorde ingenting typ. efter kanske 10 min kom hennes farmor. sen så gick vi ut lite, jag kollade efter en jätterolig trampcykel eller vad man säger, en trehjuling som man kan trampa på så man kommer framåt , visst är jag duktig. men jag hittade den inte.

måste gå och hjälpa hanna och hennes farmor med maten nu, hejdå :)

kommentarer ○
jag: linda

vaaaa? är det mobilen eller simkortet det är fel på? och vilken av mobilerna var det som gick sönder, den svart-guldiga????

jag: issa

mobilen, den svartguldiga

2008-07-16 @ 00:29:38

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback