sommarloooov

hej, idag har det varit vanlig skoldag då, fast vi hade ju bild :D man ska göra nånting som inte finns typ, en egen idé, typ en drömsak. linnea gör kläder, asså hon är bäst på att rita! och madde gör en rund telefon, egentligen jobbade jag med henne från början med att göra en telefon, men så tappade jag bort mina papper som jag hade ritat på och jag orkade inte göra en telefon nå mer.. nu har jag ritat en svart rund cirkel, och då sa alla att jag skulle göra ett öga. så nu gör jag ett stort rund öga med en stjärna till pupill också ska jag typ måla många olika färgnyanser. eller jag vet inte, jag bara babblar på.
sedan efter nån timme så var det lunch, det var skitgott :) sedan var det matte, och sedan idrottshögstadiet, boxning. vi fick gå igenom grunderna en extra gång, men nästa gång ska vi kanske få boxas mot nån som har sånadär kuddar på händerna och man ska slå på dom. sedna var det slut, och linda och jag tog bussen hem. nu finns det inte så mycket mer att berätta , typ att jag ska följa med linda på något. och att på det där något ska jag ta med mej pengar så jag kan köpa fika. =) och att imorn ska jag klippa mej. och att på fredag ska linda köpa en chokladkaka och då ska jag också göra det annars blir jag så avensjuk. och att på lördag är det polar, och jag och linda ska till karro innan och sen far vi dit. och att på måndag är det friluftsdag på timrå sok. och att på nästa fredag är det helt plötsligt februari. och att nu ska jag sluta blogga, hejsvejs !

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback