förlåt för att jag inte har bloggat på väääääldigt länge!

men gott nytt år på er iaf ;) Jag var i karros stuga över nyår iaf, och då var det nån annan familj som dom kände där också. Men det var jättekul =) Också har jag åkt i backen bara 2 gånger :O och jag ska tvinga med mej linda dit nån dag. Eller näe, inte bara en dag ;) haha.
Och nu har vi fått bytt på idrottshögstadiet! Jag, linda och claudia har boxning på onsdagar! Det ska bli läskigt, eller näe för jag klår alla! Och jag har bild på fredagar, det har karro med :) Jag har liksom inte haft bild under hela sjuan :O Och karro då, hon hade det ju 3 gånger i veckan juu. Men nu kommer jag ha det 2 gånger i veckan, för nu byts musiken till bild.

Idag var det halvdag på skolan idag. När vi slutade så gick jag linda och karro till badhuset och då var elin backlin och emma där också, och vi köpte strips. Sedan när vi hade suttit där en stund så kom bussen som karro skulle åka med så hon fick lite bråttom ;) Och elin och emma hade gått redan. Sedan så satt linda och jag kvar typ 5 min och jag köpte en flaska dricka. asså en såndär liten flaska dricka, sedan gick vi ner på sibylla för jag tänkte fråga om man kunde få 2 sugrör där ;d och det fick jag gratis! Också var jag snäll mot linda och köpte en mos åt henne, och då satt vi där till tio över tolv och pratade gammal historia hah.
sedan så gick vi hem då och linda följde med mej hem. Och vi klädde ut oss så mycket asså, men mest linda dååå ;) och sen var det plåtning också, haha tror jag ska ladda upp bilderna! fast måste nog laddar över dom till datorn först.. Men dom kommer på bloggen :D hah.
Sedan så gick linda hem vid fyra tiden och jag börja äta middag. jag och karro hade bestämmt att vi skulle på bio, så jag och pappa fot och hämta henne halv sex. Vi kom in till filmstaden typ tio i sex, och då halvjogga vi upp till ica och köpte sånt man kan äta ;) sen så småjogga vi tillabaka och hann in på filmen precis innan den började. Vi såg förtrollad. Vi var på guldkompassen i förrgår :D den var bättre.
och nu är jag hemma och ska gå och lägga mej snart, för att klara av att kliva upp. Det är ju lite ovant att kliva upp så tidigt, fast jag har en timmes sovmorgon imorgon..

men nu kommer lite bilder!

image26

kommentarer ○
jag: linda

jag är en prinsessa! :)

2008-01-08 @ 21:05:07

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback