det finns inget att blogga om jue !

eller kanske lite. kanske nån enstaka mening eller så. eller bra nåogt ord. eller en hel bok. men idag på skolan klockan åtta så var det elevråd, och stackars lilla linda missade engelskan. men jag vart så klart glad! aja, jag fattade typ nästan vad dom pratade om, dom pratade om gardiner och tyger och soffor och puffar och bord. Och att dom som ville från elevrådet skulle få åka in till birsta nån dag och kolla på gardiner, på skoltid! Då så ville dom ha 2 stycken från sjuan och jag och claudia ville vara med. Men då skulle dom bestämma dag och tid.. och kom fram till att dom skulle åka efter sjuornas lunch och före matten och missa idrottshögstadiet. men då ville vi inte följa med längre, för då skulle lidna få gå på boxningen, sjlv, med alla killar och det skulle ju bli hennes marddröm. Så då så var det bara nåra nior som skulle fara in till birsta. och vips var elevrådet slut och dagen gick på. men när vi skulle på lunch så letade jag reda på karro linda och ellen, men då mådde visst linda dåligt och skulle åka hem så hon skulle inte ändå på idrottshögstadiet. och jag ellen och karro gick upp på lunchen och där berättade jag för claudia att linda hade åkt hem och att vi kunde åka till birsta ändå. så när jag kom ner till skolan igen så mötte jag claudia och hon sa att hon hade sagt åt dom att vi skulle följa med, och då fick jag snabba mej att hämta mina grejer i skåpet och sen gick vi till bussen. Men hon var nära att missa den ändå, för hon rusa in igen och hämtade din svenska och när hon var där inne så kom bussen, men hon hann.. ;)
ja , och vi for in till birsta med dom andra niorna från elevrådet och gick på den där gardinaffären på barnens hus. hallå det tog evigheter för alla att komma överens över vilket tyg vi skulle ha! men till slut hittade dom några och tog prover på dom och sedan gick alla in till godisaffäreeeeeeeeeeeeeeen! :D:D:D:D:D haha alla köpte något ;)
sedan så for vi hem. och nu finns det inget mer att berätta

eller jo, att jag ska på stan imorn med karro! =) juste det är ju elevråd imorn också,  tjugo över tio. påminn mej!

hejdå och kommentera annars är du stämplad som en latmask

kommentarer ○
jag: linda

jag som vill va latmask. men det går väl inte eftersom att jag kommenterar! ;| iallafall, vad tur att ni kunde åka på det dära gardinstället, för jag fick värsta dåligt samvete när jag åkte hem och liksom typ trodde att jag hade förstört för er.. men tur att ni kunde gå. men det var tur att jag åkte hem, för jag spydde ändå. yippi.

jag: isabelle

stackars dej som spydde! du har ju fått värsta spysjukan nu ju du har ju spytt minst 4 ggr på en vecka! :|

2008-01-17 @ 19:59:47
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback