det finns ett måste

det känns som om jag överger min blogg, sakta men säkert. men det vill jag inte! jag ska försöka skriva mera, jag skaaaa.

idag har det varit en bra dag, det började med engelska. det har faktiskt blivit lite roligt ska jag erkänna.. vi hade läxa , glosor.  efter engelskan var det bild, jag vart less på mitt himla öga jag höll på med och gav det till linnea som så gärna ville ha det, och började på en drömskola med vicky och madicken. Det blir värsta coolt, eller coolt och coolt, det är färgglatt! som vanligt så drar tiden jämt iväg på bilden, varför gör den aldrig det på t.ex. fysiken? fysik är så himla trist! jag kan lägga till att efter bilden hade vi fysik. våran lärare var ju tvungen att ha kvar oss det allra längsta, medans alla andra inte behövde gå på no;lektionen. men, vi fick sluta efter halva lektionen, typ tio i elva, och då hade jag fördröjt tiden med att smsa med linnea som hade maddes mobil och satt ute i korridoren och väntade på oss. meedans alla andra i klassen gick igenom provfrågorna.
när vi slutade så skyndade jag mej upp till skåpet, sedan gick jag, madde, linnea och johanna hem till linnea =) där gjorde linnea och johanna ordning panpizza och en överraskning, och sa åt mej och madde att stanna i vardagsrummet och vänta. men vi kunde inte hålla oss! så vi sprang och gömde oss och försökte smygtitta på vad dom gjorde, men såg inget.. men tillslut så var alla i vardagsrummet igen, och dom kom med överraskningen, färgade drinkar ;) och linnea satt igång filmen. kommer inte ihåg vad den hette.. sedan vid kvart över tolv gick jag till boxningen och bytte om och väntade på alla andra. ja vissa kom , vissa inte.. dom där vissa inte kunde ju iinte vara linda, claudia och zhara. så alla fick vänta på dom en kvart , när dom stog där i omklädningsrummet och bara praatade :p men sen var allt över och vi fick skjuts hem av lindas pappa. och jag följde med linda hem. vi gjorde inte så mkt, haha men linda retade mej med en pinne ;D och jag kom hem för lite mer än en timme sedan och har ätit och är mätt och belåten. nu ska jag försöka träna på läxan om jag får lust.
hahahahahha pilutta dej :D jag har 2 h sovmorgon imorn =) bara för att fysikens lärare var borta , och då hde hon sagt att vi fick sovmorgon. och efter nån minut så ringde nån och sa att dom hade fixat vikarie åt oss, men då sa hon att hon hade ju redan berättat för oss att vi inte behöver gå på fysiken så då fick vi ju sovmorgon ändå =)

och jag ska till fjällen på fredag :) och träna snowboard x) hur mkt jag än tränar (har åkt i snart 3 år) så blir jag aldrig bra ! haha.

men justde! ni vet inte vad jag gjorde igår :D iallafall, jag höll ju på med en såndär jättestor kudde på slöjden, och jag blev klar med den igår. så då ringde jag mamma och frågade om hon kunde hämta mej, aa det kunde hon men då skulle vi fara in till birsta direkt då. så då kom hon, efter en lång väntan. först for vi på plantagen, sedan for hon på ikea och jag gick in på birsta city och letade upp madde linnea och johanna för dom skulle gå där hade jag hört. jag hittade dom på cubus . så då gick jag med alla dom och vi gick på charm ! ;D där köpte jag bullar! :) kanelbullar ;) haha.
när jag kom hem så gick jag ut och gick med ellen och hundarna. sedan gick jag hem då.

men vi ses någon annan dag,

kommentarer ○
jag: linda

haha issa, min SLICKEpinne xd :D

jag: isabelle

hahaha

2008-02-01 @ 22:03:06
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback