31 januari 2008

läxa, läxa, prov, prov. imorgon har jag prov i fysik. som jag påmindes om i onsdags, som jag tränar på idag. och det är svårt att vilja lära sej något som är så tråkigt. massa, tyngd, accelartion  (?), stabilitet, rörelse, tyngdkraft, flera miljoner mer saker, och jag blandar ihop allt. och glosor i engelska tills på onsdag, men det brukar gå mkt bättre. men sen torsdag om en vecka igen så har jag prov i tyska. det kommer vara det största provet i hela sjuan, för vi har prov i allt vi har lärt oss i hela sjuan.
så nu har jag inte så mycket att säga längre, måste stänga av datorn, skärmen iaf, eller näe bara bloggen, och fortsätta plugga fysik till provet imorn. det är inge kul.




hejdå gott folk, ikväll ska jag till backen med linnea moa och madde

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback