regnig vinterdag

ingen boxning vart det idag heller, det som man hade sett fram emot. erik hade sagt till linda att det var inställt för att tränaren var sjuk, men sen så smsa ante och sa att han inte alls var sjuk men då var vi redan på väg hem. vi tog bussen hem, och jag var hemma runt halv två, och då gick jag ut med lizzy. jag gick genom skogen och upp vid morkulle och hemåt , och det räckte för att bli genomblöt! eller kanske inte genomblöt då men, det såg ut som om jag hade fått en dusch.
jag har nyss lagt in lite bilder på datorn, och vet inte vad jag ska göra nu.. ikväll ska jag kanske fara och titta på film med linda, det är ett ställe vid tallnäs, där är det mysigt :)
imorn kommer det fruktade provet, i tyska. jag har redan berättat lite om det, och det får räcka.. men vi syns, om inte jorden går under.


snipp snapp snut , så var sagan slut

image62

kommentarer ○
jag: linda

jorden har redan gått under. läs min blogg, så förstår du.

jag: linus

pff tyska är lätt som en plätt!!

2008-02-09 @ 00:57:58

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback