måndag -

nu har skolan börjat igen.. dagen började med en film som alla sjuor skulle se på i aulan, den handlade om två systrar som börja knarka osv.. sedan var det mentorssamling (suck) och efter det hade vi so. sedan lunch, engelska, sv, och sist matte. det gick ovanligt bra på matten, gjorde mer än 10 tal! så nu är jag snart där vi ska vara i matteboken. sedan bar det av hemåt, och jag följde med linda hem. när vi kom hem till henne gjorde vi hemmagjord kexchoklad SKITGOTT :D:D mkt godare än vanlig :D Mmmmmmm..
nu har jag precis kommit hem från skyttet, och vet inte vad jag ska göra nu. får ta och hitt på nå ;)

hejdå =)

kommentarer ○
jag: linda

FILMEN VAR JÄTTELÄSKIG MEN JAG STOD UT BARA FÖR ATT BESPARA EN CHOKLADKAKA :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback