LOST

ikväll är det looost :D det var första avsnittet förra veckan , men man fick bara se vad som hade hänt, men idag kommer man få see meer ;D

idag var det boxning och det var kul som vanligt =) vi tog bussen dit med dom andra, och hoppade av vid hälsostudion och gick därifrån till boxningen. jag trodde det var en omväg, men det var det inte ;) sen när vi kom dit så skulle inte claudia vara med för hon var förskyld, så då var det bara jag och linda som var tjejer där. först var det uppvärmning och sen skulle man skugga eller nåt, och jag kunde och inte linda heller så då fick tränarn säga till oss att komma ner så vi fick köra lite grunder igen ;) haha.  sen när vi kört grunder fick vi gör armhävningar och situps och en massa annat orkar inte säga :) sen så skulle linda och claudia sticka hem till claudia så dom gick tjugo i två, men jag stannade. jag fick göra lite alltmöjligt sen så sluta vi :) då gick jag på ica och köpte en ballerina ;) sedan gick jag till busshållplatsen och åkte hem.
aja.

om en timme och tio minuter är det lost. tror jag måste göra lite yoga så jag inte drömmer mardrömmar! =|

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback