LÖRDAAAAAAAAG <3<3

hej alla glada :D vaknade väldigt tidigt imorse, men vad gör det? ;) kunde inte somna om så jag klev upp och fikade, sedan så har jag duschat , tjatat på kompisar, och försökt bestämma mej för vad kag ska ha på mej ikväll på polar =) har provat allt möjligt, men tror jag har kommit fram till vad nu ;)
jag ska till linda klockan två (ooops det är mindre än två timmar kvar :O )  också kommer karro, linnnea och tottis klockan tre. vi ska typ fixa oss där innan polar, och det ska vara ff ett tag också :) så vi ska äta pizza, mummmaaa!

igår så var jag med linda på kvällen, vi for inte på w. så istället var vi ute och gick, vi gick till ok och då ringde födelsedagsbarnet mathias andersson och då bestämmde vi att vi skulle va med han. så då köpte jag och linda en chokladkaka åt han , sedan gick vi och mötte han och sen gick vi till linda. men när vi varit där en stund så skulle matte hem fram och tillbaka, så medans åt jag och linda popcorn och läste skolsysterpapper. sen kom matte, men då skulle jag hem så dom följde mej en bit.
när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket  ,  sedan gick ja å la mej.

men ikväll ska jag på polar och snart ska jag till linda som jag sagt, så nu måste jag rappa på :D

kommentarer ○
jag: linda

det vart asläskigt när du hade gått , jag och matte skrämde ihjäl varandra !


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback