helgen är sluut :|

den har gått svinafort, i fredags var jag till ljustorp med linda , där hennes moster bor. vi var ute och åkte pulka också var vi inne också :)

igår var jag på skyttetävling, gick inge brraaaaa :| mådde inge bra iaf, för när jag vaknade så hade jag VÄRLDENS nackspärr och kunde inte röra huvve ett dugg och dt gjorde jätteont :| därför kunde jag nästan inte vara med på tävlingen för det gjorde så ont men jag var det ändå ;D
sen på kvällen kom linda och totta, vi gjorde egen pizza, skitgott :) fast ja hade tryckt på nån knapp på ugnen så jag höll på att elda upp hundkexen nere i det där skåpet under ugnen, men jag kom på det och tröck av den ;) men när jag hade gjort det så gick brandvarnan och alla vart skitskraj men jag sprang lite med den så den sluta pipa ;d haha. men sen så var pizzan klar och den vart lyckad.
när vi ätit klart kolla vi på oc, sedan melodifestivalen och när den var slut orka vi inte med tvn längre, så då gick vi ut med lizzy.

idag har det inte hänt nåt spc alls, dt har typ bara vare en latdag .. och jag har fortfarande ont i nacken, så dt blir ingen gympa för mej imorn..

byyye

kommentarer ○
jag: linda

hejhej issa :)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback