hasselaa

aaaop imorn ska jag till hassela, jag fick inte pka bräda för att jag har haft nackspärr flera dagar , och om jag ramlar så kommer dt bli ännu värre än var dt har varit. så jag ska åka slalom.. jag ska dit med totta och annica, och totta har lovat annica att lära henne å åka slalom. undra hur dt gåår, det lär väl bli jag som får ta över ;) jag har ju sååån lärarkunskaap! då menar jag när jag skulle lära ellen å åka ;D hhaha hon med sin hockeyhjälm :D stackarn, vart retad när hon åkte.. ;)

men måste göra klart för imorn.. =/ jag tkr det är skitjobbigt att packa!! :O :O:O:O det är det jobbigaste som finnns :( bläääää!

kommentarer ○
jag: linda henriksson

det är ännu jobbigare att packa ur tycker jag :D

2008-02-21 @ 18:40:57
jag: isabelle

aa det är hämskast men det är också hämskt att packa :D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback