godisdagen, så alla vet

hej hopp, för tillfället är jag glad över att pappa fixade min dator igårkväll, bytte grafikkort och en massa så nu är min dator mkt bättre än förr :)
i torsdags åkte jag med viky i backen, båda åkte snowboard. åkte inte så många åk pga mej ;) ni skulle ha sett "värsta" vurpan jag gjorde! vi skulle åka ut från skogsvägen, och viky hade åkt ut och satt sej ner. och då kom jag också, men jag är inte så bra på att bromsa när jag står åt fel håll, så jag åkte rätt över viky och rullade ner för backen, haah.

igår var jag i backen med linnea, från början åkte båda snowboard men senare kom pappa med mina skidor för jag vart lite less.. egentligen skulle vi åka med viky med , men hon kunde inte =/  och det vrt nå fel på liften med , så den stanna och dom fick öppna den andra ist.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte gå ut med hunden och sedan ringa till nån kompis :)

byyyyyye

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback