fredag =)

grattis madeleine björklund, 14 år! :) <3 :) <3 :) <3 :) <3

kan även tillägga att min blogg fyller ett år idag ;d;d

nu när madde fyller år , så säger jag att igår när vi var hos johanna bakade vi muffins till madde. och dom vart färgade, gula, rosa, gröna och bruna(choklad). hoppas hon vart glad :) men jag hade inte köpt nån present till henne, så på lunchen gick jag o ch köpte tuggummin åt hon, med en plastsked som hon ska plocka upp dom med ;D (karros idé).

och den här dagen har gått fort, och nu är det äntligen helg. eller äntligen och äntligen, det känns inte som att det redan skulle bli det! veckan har gått så fort.
IMORN ska jag på skyttetävling :O i njurunda. undra hur det kommer gå..
IMORN på kvällen så ska totta och linda komma till mej , vi ska ha oc-kväll och göra egen pizza :)

när jag kom hem idag då, gick jag ut med lizzy i skogen. vi gick på vanliga vägen vi bruka gå, men jag fick helt plötsligt en kick och ville på upptäcksfärd upp på en hög klippa :o så jag började gå upp på den då, sen så kom jag långt in i skogen och var där ett tag, innan jag ville hem. så då gick jag och lizzy utåt ( hon var lös ) och helt plötsligt såg jag 2 rådjur, så jag sa till lizzy ; stanna lizzy! och hon vart helt paff när hon såg rådjuren och dom hörde mej eftersom dom var 2 meter bort, så dom började springa och då såg jag att det var 4. och lizzy stanna så duktig som hon var då x)
kanske inte så intressant, men jag var ju tvungen att skriva nåt om idag :D haha.

men ska göra nåt annat nu , hejsvejs :)


kommentarer ○
jag: linda

jaa, när jag och mamma var på prommis igår i skogen så såg vi SEX stycken bambi råddjur !

jag: isabelle

gjorde ni ? :D för jag såg två till sen :P

2008-02-15 @ 17:15:51
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback