första fredag i februari

bara så ni vet, jag ska inte till fjällen.
det var sktkul i backen igår! jag åkte med moa och madde, linnea följde inte med. men det var inte så kul att hoppa av liften, för varje gång jag skulle kliva av den så ramla jag! det går bra att kliva på liften och att åka men inte att kliva av. kanske lite ovanligt.. så nu är jag blåslagen, men jag ska åka ikväll ändå =) haha , ena gången när jag klev av liften så fastnade min vante i liften och ramlade av en bit upp, (jag ramlade ju såklart också) så moa fick gå upp och hämta den ;D och när vi åkte i skogen så fastnade jag i ett spår, så då flög jag framot och rullade runt. och skrattade.

det gick faktiskt ganska bra på provet idag! det var inte så svåra frågor.
hahaha, nör vi skulle gå på lunch så hittade jag lappar i skåpet, och faktiskt så tänkte jag direkt att det var linda och karro som hade gjort dom! det är ju alltid dom man misstänker först.. åsså gick jag upp på maten med dom och nåra andra. när vi hade ätit klart så sa linda; vare nån som har lagt lappar i ditt skåååp?!??! jag ba ; aa.
åsså började vi gå mot skolan. och då ville hon veta vad det stog på dom , och då berätta jag , (jag hade anklagat linda och karro nåra ggr innan) också sa jag; det var säkert ni! linda: DET VAR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!! AHHAHAHHAHAH.
lindahumor ;) och hon hade hotat alla som stog och titta på så dom inte berättade för mej, hallå vrf sa ingen nåt? :D alla vart rädd att linda skulle slå dom med en höger och en vänster.


men kommentera för sjutton! :D jag är trött på att det aldrig är nån som gör det , jag hotar med att jag slutar blogga helt!

byyye

kommentarer ○
jag: lindis

oj shit, ditt hot om att sluta blogga helt var mkt värre än att ge dom en höger och vänster :O:O nu måste jag kommentera hela tiden tror jag, för du ska inte sluta blogga som karro ;D haha. lapparna var SKITA KULT!!!! :D DET VAR JAAAAAAG !

jag: Karolina

OJDÅ, jag vill iaf inte att du ska sluta blogga därför skriver jag =)

2008-02-01 @ 20:31:43
jag: isabelle

det är bra det brudar :D forsätt så ;D

2008-02-01 @ 22:01:25
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback