alla fjärtans dag

hej alla småbarn :) idag har det varit en låååång skoldag (torsdag är den värsta dagen) men det var ju alla hjärtans dag så det piggade upp lite :) fick ett alla hjärtans dag kort av karro och ett av linda :) och jag gav bort ett till karro, ett till linda och ett till ellen ;d och jag hade tråkfysik i 2 timmar idag (fattar ni vrf torsdagar är dåliga? ) men jag roade mej ändå och skickade ca. 40 sms till karro som det stog Glad alla hjärtans dag på , ca 40 sms till linda som det stog Glad alla hjärtans dag på , och typ 60 till madde som det stog Glad alla hjärtans dag på och lite mer, åsså har jag skicka typ 40 till totta med samma text och typ 40 till ellen med , sen så har jag ju skickat till fler :) så dom måste nog känna sej extra glad över så många hälsningar! jag tkr iaf att man borde ge bort kort och fina saker till sina vänner vilken dag som hellst, ganska ofta :) det var mina no-lektioner.

sen så kom svenska- lästimme. efter det lunch, sen matte , tyska, matte. på matten gick det bra. men på tyskan var det tråååk , för vi fick bara lyssna på tyska låtar hela lektionen också skulle vi bedöma dom hur bra dom var ( 1,2 och 3 plats).

när skolan var slut gick jag, moa, linnea och johanna hem till linnea och hämtade pengar, sen gick vi på ica  och efter det stack vi hem till johanna. gjorde inget spc där.. (säger vi)
kom hem för typ en timme sen, har ätit och så, nu snart ska jag till backen med linda henriksson :) tänk om den inte är öppen?! får väl see.
men nu ska jag sluta blogga ,



vi ses nån dag , HEJDÅ

kommentarer ○
jag: linda

dina sms gjorde mej såååå glad issa =)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback