5 februari 2008

tänk att det bara är tisdag än! det skulle vara skönt med fredag. nä baara skoja, jag känner inte för fredag :O jag känner för tisdag. jag känner för boxning! det är imorn på onsdag! jag känner för onsdag. sist fick jag ju slå på en killes händer när han hade kuddar på dom , det var skitkul =)
asså det känns som det är nåt spc till helgen, men kommer inte på vaad! men jag längtar till polaaaaaaaaaaaaaaaar! jag ska ju gå med karro och linda och säkert totta eller nån också :) den 23, ja man har ju nåt att se fram emot. fast jag ser ju fram emot sommarlovet också såklart. och min födelsedag som är i november.. också ser jag fram emot midsommar , för linda och jag ska kanske på lägret då också. jag ser också fram emot när jag blir miljonär, men det lär väl aldrig hända.. eller man kan ju satsa på ett spelberoende då, om det hjälper.


kommentarer ○
jag: linda

OMG ISSA! jag ser ut som en ridlärare på sista bilden!!!!!!

jag: isabelle

haha =D

2008-02-06 @ 13:58:39
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback