birsta med linda idaaaaaaag

hej :D
nu plattar jag håret. hehe. och imorgon är det skolfotografering! :| buhu, har inget att ha på mej så jag måste på birsta idag jag! men hittar ingen att fara dit med.. stackars mej. jag behöver kläder.. eller jag kanske har nåt, jag har en vit tshirt med nå svart på, men jag vet inte om jag vill ha den. isf så ska jag ha jeans  till den. asså fatta vad det här är jobbigt.. också ska jag ha plattat hår, men det kommer ju locka upp sej som vanligt så jag ska ha med mej plattången och sånt på skolan. jobbigt, och kommer säkert inte hinna platta håret eller nå heller. Jag önskar jag hade schemat här hemma så jag såg vad jag har för lektioner imorgon . fotograferingen är klockan 13.00 iaf.


kommentarer ○
jag: linda

fick du sitta eller stå?

jag: issa

sitta

2008-09-02 @ 16:40:36

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback