panik.

hej. nu sitter jag och kämpar för att hålla ett utbrott inom mej. det är inte lätt kan jag lova. jag har lätt för att höja rösten när jag blir irreterad men det får jag inte göra för då kommer det här aldrig gå.             irreterad.                                 arg.    utbrott. NEJ. inget utbrott.
okej.
andas issa, andas.
JAG TÅL INTE DEJ din fega elefant :Oåååh! du vågar aldrig ge med dej för då verkar det som att du tycker att du är feg! men lär dej leva normalt nån gång !!! och vafan ska jag göra ikv då? sitta inne och ruttna? kommer inte sitta och titta på tv eller nåt med er iallafall, det vet ni. ni tittar tom. i olika rum. jävla råttor. och om jag har tråkigt så går jag alltid till datorn. men då kommer ni och dampar lös! men va fan ska jag göra då!?! sitta och titta på när du skrattar sådär falskt som du alltid gör?!   ÅÅHH. ge mej ett nytt hem!  NU. jag överlever inte här. måste härifrån.. eller nej. jag vill stanna men ni kan bara dra. tack. gud vad skönt det skulle vara. det önskar jag mej i födelsedagspresent.
asså åh , jag kan inte ens se på er eller höra er utan att jag blir irreterad. ni är så jävla envis..
HOPPAS DET GÅR ÖVER DEN HÄR SKITEN!!!!

kommentarer ○
jag: linda

jag vet att det är jobbigt issa, du får rymma till mej när du vill vetu! <3 alltid här för dej.


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback