jag rår inte för att jag längtar bort, och du kära du är mitt enda hopp

hejhopp :)
jag längtar efter linda
jag längtar efter fabian
linda har varit borta en vecka
ikväll kommer linda hem
jag har inte träffat fabbe sen i förrgår
ikväll ska jag vara med fabbe
imorgon ska jag vara med linda
någon annan dag ska jag vara med karro
ellens hund mår bra
om en vecka är det skola
just nu lyssnar jag på musik
just nu sjunger björn rosenström
jag har bilddagboken
jag tycker att du ska kommentera där
och bli vän med mej
och på lunar ska du kommentera mitt galleri
det är måndag idag
det spöregnar
jag tycker inte vädret är fint
jag klippte mej för 6 dagar sedan
jag har en ny jätteskön tröja
den är från teamsportia
tröjan är blå
jag har repor på min mobil
min mobil är blå och grå
ni har mitt nummer så smsa
jag är inloggad på msn
adda msn - [email protected]
klockan har passerat 12.00
jag är trött
mamma väckte mej tidigt idag
det var jobbigt
jag var aldrig på selånger
jag har jättemycket ledigt minne på min mobil
en gång är ingen gång två är lika med noll
björn rosenström sjunger så
nu ska jag gå
hejdå


kommentarer ○
jag: lindis

haha ;D

jag: lindis

värsta rappen ju !

2008-08-19 @ 13:08:16
hemsida: http://lindahenriksson.blogg.se/
jag: isabelle

haha ja precis ;)

2008-08-19 @ 16:54:12
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se/

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback