varför rubrik?

hejhopp, idag så har det bara varit en vanlig tråkig skoldag. tog bussen till skolan (har faktiskt börjat göra det nu) och då var det mentorssamilng.. bajs på våran mentorssamling! sen så var det idrott, innebandy :D men karro var inte med.. :/  HAHA vad jag var dålig! jag hade värsta chansen när jag tog bollen och sprang med den mot mål och absolut ingen stog ivägen, också ramla jag :D haha dom sa att det såg ut som jag bara la mej ner på golvet.. så jag missade den dära underbara lätta chansen.. ;)
efter det så var det so, håller fortfarande på med religon. men vi hade kikkiiiii så vi fick sluta 15 min tidigare :D så då gick jag ner till ellen och gick med henne upp till maten.
efter lunchen... var det engelska. både linda och hanna var sjuk så det kändes ganska tomt där jag satt med ellen och karro.
sen.. så var det svenska, vi hade typ lästimme fast vi inte skulle ha det.
och efter det.. var det mattematik.
och sedan.. slutade vi och jag gick till bussen, for hem och städade. och då ringde linda :) stackarn, hon kände sej så ensam när hon var där hemma och var sjuk! så jag pratade med henne i tele typ 1 timme.

orkar inte skriva mer :)

kommentarer ○
jag: linda

haha, typiskt issa att ba ramla ihop=D och jag kände mej sååå ensam, och det var så bra att du höll mej sällskap med din röst =)


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback