vardag.

nu äre måndag igen då, skola. började med mentorssamling (suck) sen så var det gympa. och efter halva gympalektionen så kom min mentor (monica timståhl) och sa att jag hade tid på hälsokontroll 8.30 (direkt efter mentorssamlingen) så då var jag tvungen att gå från gympan och upptill sjuksyster. och det gick fort :)
sen hade vi so , det är tråk just nu, håller ju på med religion.
efter det lunch, potatisbullar! så länge sen man åt det :) och när vi hade ätit klart så gick jag till ica med hanna och ellen för ellen skulle köpa pez, så vi fick lite bråttom till engelskan men jag fick ingen frånvaro vad jag tror :)
efter det svenska , sen matte. sen slut på den här skoldan :)
jag gick hem med linda, det kändes väldigt skönt eftersom det var så länge sen! :):):):)

har bara varit hemma sen deessss

har pratat lite med katarina om orienteringen, tror jag ska fortsätta ändå :) jag har nog bara blivet lat..

goodbye :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback