onsdag

jobbig dag men, det funkar :) bara för att niorna hade np i engelskaaa, så var vi sjuor tvungen att ha matte eftersom alla engelskalärare var upptagna.. efter matten så var det bild , jag har inte varit så duktig där eftersom jag gör nåt nytt varje lektion och gör aldrig klart något, men idag så började jag med ett tryck :) det är ganska fult men ändå, det är typ nån himla blomma.. tror jag ska ge tröjan till städtanten ;) näää. kanske till min mentor.
efter bilden så var det no, biologi. danne hade kommit tillbaka från thailand och var bruuuuun. men vi behövde inte jobba nåt alls, för vi fick bara lyssna på när han pratade om ormar, snokar, björnar, bajs, träd, äpplen, ide, och en masssaaaa.
sen så var det lunch, och det var så himla varmt ute! så då gick man ju utan jacka :D skööööööönt. riktig vårkänsla!
sen var det mattte igen! :/ dööötråkigt. eller, vi har ju så sträng lärare så vi dör ju av tråkighet! aja, sen så var det idh och jag hade boxning. jag for dit med annica :) linda har ju slutat den lilla prutten. men, jag tror jag också ska sluta och byta till hälsostudion ist.


igår var jag ute och jogga med ellen :D SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT DET VAR!  aaa, så jag har bestämmt (nästan) mej för att jag ska ut och jogga varje kväll, så jag orkar springa jättemkt på orienteringen i sommar !

det är såå varmt ute. vänta , ska gå och kolla hur många grader det är!
ojdå, det var inte så värst. eller joo, i skuggan var det +7 grader, undra vad det är i solen! ska gå och kolla om vi har nån i solen.
+13 grader i solen :D

ska gå nu , hejdå :)


kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback