:)

hejhej, kom hem från birsta för typ 45 min sen. vi skulle ju gå ner till bussen , och den gick fem i halv och när klockan var kvart över så gick ellen och jag in på lidl och köpte varsin cider, men när vi kom ut så såg vi bussen åka och då var den tjugo över! så då tänkte vi först vänta en halvtimme på nästa buss, men så ringde vi fredrik och fick skjuts av han in :)
jag köpte ingenting, inte ens nåt att äta :D för ellen bjöd mej på en cheeseburgare , jag älskar cheeseburgare <3 :)
aja, ellen skulle vara hemma klockan fem, så vid halv fyra sprang vi ut till bussen som vi såg gick till timrå. men vi skulle inte behövt springa för det var sån kö :) sedan hoppade vi av vid ok, och gick hem till mej och ellen hämtade cykeln som hon hade tagit hit.
sen så har jag inte gjort så mkt, städat lite.

och ikväll ska ellen sova hos mej :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback