28 april

hej :)



idag så vakna jag halv nio av väckarklockan, egentligen skulle ellen ha ringt och väckt mej vid halv nio-nio men hon ringde aldrig :O iaf så klev jag upp och duschade , sen så tjogo över nio ringde jag ellen , och då låg hon hon och sov ;) vi bestämde att hon skulle vara hos mej kvart över elva. jag torkar håret och plattar det och en massa, och fikar. klockan kvart över tio ringer ellen och sa att hon hade somnat om, så vi bestämde att hon skulle vara hos mej fem i halv tolv ist. jag går ut och går med lizzy , kommer hem kvart över elva. städar ihop lite, halv tolv ringer ellen och säger att hon hade somnat om igen, och hon inte var klar. så då bestämde vi att hon skulle skynda sej till mej så fort som möjligt. tio i tolv kommer hon hit, jag skyndar mej ut sen så skyndar vi oss ner till busshållplatsen vid lidl. det var meningen att vi skulle ta fem i halvbussen , så vi fick vänta lite i busskuren. eller ganska länge då.. :P  aja, sen så kom bussen och vi hoppade av i stan. och DÅ kom vi på den bra idén att vi kunde gå och hälsa på våran mormor som kom hem från teneriffa för nån dag sen, så då gick vi dit.
när vi hade varit där ett tag och fikat å så, då skulle vi ner på stan :) och där gick vi nåra timmar, och åt på donken såklart :)<3 sedan så for vi hem med bussen, hoppade av vid ok, ringde pappa och sa åt han att hämta oss vid lidl, så då gick vi in dit och jag köpte en cider :):) sedan så kom pappa och då skjutsade vi hem ellen.
när jag kom hem så åt jag , sen har jag bara haft tråkigt och nästan dött.. gick ut med lizzy en liten promenad, träffa fille och fredde och stanna å prata med dom i 5 min, det enda roliga den här kvällen iaf. kul liv ! not.

ska gå och dö nuja !

lindahenriksson karolinawesterlund ellenordahlström - musiken som du minns.
HAHAHA gud vad jag har bra humor asså. :(

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback