.

hej :)

igår ringde ellen och väckte mej, hon undrade om jag kunde följa med på birsta med henne och jeff. jeff hade tydligen bestämmt att idag skulle han på birsta med ellen och isabelle, så det var väl bara att tacka ja då. jag klev upp och gjorde mej iordning, och gick ut med lizzy . sen så kom dom och hämtade mej , och vi fick skjtus in till birsta av moster. vi var där några timmar , och åt på donken såklart :)<3 jag köpte nån slags tunika typ , hårspray och en ansiktsmask :D det var länge sen jag köpte en ansiktsmask.. aja, sen skulle vi ta bussen hem för jeff hade bestämmt att han skulle åka buss. klev av vid ok, och då fick vi skuts hem av moster. direkt när jag kom hem så ringde ellen och sa att jag skulle följa med henne på lidl, så då gick vi ner dit. och var där ett tag. ;) sen så gick vi hem då ...
på kvällen ringde jag linda och gick ut med henne, vi träffa fille och anton och var med dom , sen så skulle jag hem skiiit-tidigt  !! mamma hade kommit hem , hon hade varit och åkt nån förja till tallin med några kompisar . och jag fick det jag hade önskat mej :) :)

idag så ska jag duscha nu och gör aden där ansiktsmasken ( :D )  och sen kommer pappa och hämtar mej, sen far vi till farfar och ska leta efter en gammal kärringcykel. och ikv ska ja va med ellen , och vi lär ju hitta på en massa.       

nu ropar duschen

kommentarer ○
jag: Karolina

Men oj, vad ellen var trötter då =)

2008-05-01 @ 10:41:57
jag: isabelle

haha va? :D

jag: limpa

PUNKT MELLANSLAG ELLER KOMMA HERREGUD

svimmade i mitten

2008-05-02 @ 13:39:38
jag: isabelle

. ,

2008-05-02 @ 18:34:13
hemsida: http://iisaabelle.blogg.se

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback