.

hejhej, just nu sitter jag med benen uppe på sängen och sitter på stolen för jag får inte sätta ner fötterna på golvet för det är blött. mamma torkar golvet inne på mitt rum nu, fast nu är hon ute här ifrån.
idag så var det bara halvdag på skolan ! började kl. 8, egentligen skulle vi ha haft två timmar biologi men den var inställd så vi fick ha 2 timmar sv ist, och inte nog med det, direkt efter så hade vi sv igen. alltså har jag bara jobbat svenska idag i 3 timmar, och det blir väldigt långtråkigt. vääääääldigt.
iaf så slutade sista sv-lektionen fem i 11 , och då tog jag bussen in till birsta med moa och madde :) vi skulle köpa presenter åt johanna b eftersom hon fyller år på måndag, men vi är bjuden på barnkalas hos henne imorn :) haha.
var där nån timme eller två, sedan kom moas mamma och hämtade oss och då fick jag skjuts hem :) var hemma typ halv tre, och sen dess har jag inte gjort så mkt alls, bara varit inne, och varit ute , och varit ute och gått.

imorn är det freeedag , slutar tjugo i två efter bilden på idh, sen så har hela mariedal lov i en veeeeeeckaa! :D :D sköönt. gud vad alla andra skolor måste vara avundsjuka !
och på lördag är det polar, jag vet inte om jag ska gå. få se om jag orkar eller över huvudtaget vill . :)

hejdå

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback