.

hejhej.
idag så är det fotbollsturnering på ncc, och dom som inte ville vara med fick vara kvar här på skolan och jobba.
vi hadde sovmorgon till klockan nio, och då fick vi planera  våran dag i en halvtimme sen så hade  vi rast en halvtimme. då drog jag ut  alla till den dära stora röda gungan :)
efter det så skulle vi ju in igen, då satt sej johanna och jag i klassrummet bredvid vid datorerna och höll på, sedan så hade vi musik . det var nån tävling där man skulle gissa vem som sjöng och blablabla. sen var det lunch, vi fick sltua 10 min tidigare så vi fick en timme lunch. jag gick upp mej johanna b , sen så gick vi ner på skolan igen och hämtade pengar och gick till lidl och köpte godis :) så nu sitter vi här igen vid datorerna och äter godis. men kristina kommer in då och då , och då klickar jag upp wikipedia och läser om islam ;)
också sitter det typ 10 st i andra delen av det här klassrummet och tittar på "forrest gump".  

hejdå :)

kommentarer ○

min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback