4 september 2007

hejsan allihopa! :d nu har jag fått min första läxa på maiedal 'jippi' ! man ska lära sig att presentera sig själv på tyska. ganska enkelt men ändå, det är tisdag idag och vi ska kunna litegrann iaf på torsdag! vet ni vad jag kan säga? :) Skateboard macht Spaß!  gissa vad det betyder? :D  - skateboard är roligt! x) haha :P
jag har varit med karro idag :) vi gjorde inte nå spc. jag fixade hennes hår (det vart skitasnyggt!) fast hon tog ut det sen.. åsså fixade hon mitt hår, men som vanligt gjorde hon två pippilotter högst upp på huvve och nå massa. sedan skulle vi äta, men när vi precis började åt kom hennes pappa och skulle hämta karrå. men då fick han änta för hon var ju tvungen att äta klart först. de är kul på mariedal! :) åsså äre sköööööönt med sovmorgon på tisdagar!!! :D då böjar jag tio över tio ist för åtta (a) imorse så glömde linda att jag hade sovmorgon, så hon stog och väntade på mig åsså ringde hon hem till mej sen, men då låg ju jag å sov ;d det hade hon glömt.  men nu ska jag spela det där spelet dirtbike på lunar x)

hejsvejs! :D

kommentarer ○
jag: linda henriksson

det var rätt trevligt att vänta på nån som inte kom.. haha :)

2007-09-05 @ 16:35:28
jag: linda henriksson

Skateboard macht Spaß! :D:D:D:D:D


min alldeles egna kommentar:

jag heter:
kom ihåg mej!

mejladress:

hemsida:

du har ordet:

Trackback